Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 18:03   #83
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En spørrings om 1. mai

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har aldri møtt på mennesker som klager og syter over at noen gjør hverdagslige ting på røde dager i almanakken. Er det vanlig at folk syter over det?

Når jeg mente at man burde ta hensyn, refererte jeg til støyende aktiviteter. Om jeg vasker klær eller luker i verandakassa bør da vitterligen være min sak. Vi har en beboer i huset vårt som ikke liker at naboen har klær hengende på klesstativet i hagen i helga. Det synes jeg er å være vel pirkete, men vi har føyd oss etter han fordi vi ikke orker krangle.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat