Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 18:19   #85
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En spørrings om 1. mai

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har aldri møtt på mennesker som klager og syter over at noen gjør hverdagslige ting på røde dager i almanakken. Er det vanlig at folk syter over det?
Jeg vasker klær, vasker hus, lager middag og mye annet på røde dager, men jeg gjør ikke ting som medfører støy.

Noe støy blir det jo på sånne dager også, men det er greit å slippe å høre plenklippere og hekksakser.
Da jeg bodde ved siden av en eliteseriestadion var det sjeldent fredelig søndag ettermiddag

Jeg har møtt på et par, eldre folk som regel. Men det er på nettet jeg for det meste har lest om folk som syter og klager over dette. Jeg får hakeslepp og mener de burde pelle seg tilbake til 1800-tallet! Det finnes bent frem folk som mener man ikke bør henge ut klær på søndager og helligdager, at man ikke bør gjøre NOE husarbeid på slike dager.

Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat