Vis enkelt innlegg
Gammel 15-06-13, 23:54   #72
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vil jeg ha iPhone 5, 4s eller Samsung S4?

Jeg sitter igjen med; får man ikke widgets på iphone? Og ikke bestemme hvilke apper man vil ha på de ulike sidene av skjermen og hvor de skal plasseres, og alt havner der?

Det forklarer hvorfor alle iphonebrukerene jeg kjenner har hele skjermen full av app'er.

Jeg har så på hovedsiden min, der har jeg klokka (er vel en widget, den funker også som snarvei til vekkerklokke, stoppeklokke etc) og et par apper jeg bruker ofte. Bildet på bakgrunnen er i fokus.
Et hakk til venstre er skjermen med spill-apper, der har jeg også huskeliste og kalender app. Et til høyre fra første har jeg album, og to pollenvarsel-widgets. De to helt ytterst (det er fem "skjermbilder" totalt hat hhv tekniske ting og app'er det er fint at jeg husker at jeg har.

alt annet ligger slik at jeg selvsagt lett finner det fra program-menyen.

Men om jeg ikke får organisere det slik, og særlig ikke widgets, så kjenner jeg at jeg ikke ønsker meg iphone. Jeg er på min andre android, og trives med den, dette er en sony sak jeg har hatt et års tid.