Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 18:24   #86
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En spørrings om 1. mai

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg har aldri møtt på mennesker som klager og syter over at noen gjør hverdagslige ting på røde dager i almanakken. Er det vanlig at folk syter over det?
Jeg vasker klær, vasker hus, lager middag og mye annet på røde dager, men jeg gjør ikke ting som medfører støy.

Noe støy blir det jo på sånne dager også, men det er greit å slippe å høre plenklippere og hekksakser.
Da jeg bodde ved siden av en eliteseriestadion var det sjeldent fredelig søndag ettermiddag

Å jada. Det finnes mange som klager over hva som helst. Det er noen som er allergiske mot at andre gjør noe annet enn dem, uansett hva og hvor og når. Hvis de drikker kaffe og koser seg på verandaen, så burde alle andre gjøre det samme. Og fysj og fy over den slemme naboen som klipper plenen sin, eller den grusomme rett over vegen som har så bråkete barn på tramponlina, eller tenk at noen virkelig kan få seg til å henge ut klær til tørk, og så videre.

Det er mange som har som yndlingshobby å irritere seg over alle andre. Men når de selv bestemmer seg for å snekre eller ha fest, da er det merkelig nok ikke de som bråker. Nei, da er det også naboenes feil. For SÅPASS får de da tåle, og det kan da ikke være nødvendig å ha ungene SÅ tidlig i seng når været er så bra...

bina er ikke aktiv   Svar med sitat