Vis enkelt innlegg
Gammel 16-06-13, 21:01   #4
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.872
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Familietelt for 4 på tilbud?

Jeg synes telt var kjempedyrt, jeg.
Vi kjøper ikke et kjempedyrt telt, kommer ikke til å bli noen campingturister. Gubben nekter plent å ligge i telt på campingplass. Så det blir for bruk til skogsturer.

Er ikke engang sikker på hva forskjellen er på et fjelltelt.. Er det noe med at det ikke er så mange fester som må ned i jorda, pga mer sjanse for steingrunn??

I min søken på rimelig telt så kom dette opp. Det gikk under betegnelsen Fjelltelt.


Er det greit telt for vårt bruk? Synes det virket supert med mulighet for å ha voffen + evt en av oss voksne sovende på utsiden av det soverommet. Siden det var heldekke på gulvet og at det gikk an å lukke den duken i front der.

Vekt kun 6.1 kg. Det er halvparten av de andre jeg har vært innom...
Vannsøyle 3000. Vi drar uansett ikke på telttur om det er meldt regn men om det skulle bli regn ila natta så tåler det vel bittelitt regn kanskje?

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat