Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 19:10   #14
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tips til billig bryllup?

Giftet oss i august i fjor. Lavbudskjett bryllup
Og lurte lenge på hvordan vi skulle lage det til sånn somVI ville ha det. Ville ikke ha bryllup med alle sammen på samme dag, teite taler og sånt...

Vi hadde det i 2 dager.
Giftet oss fredag hos sorenskriveren. Hadde middag med foreldre og manns besteforledre og turbo og forlover da.
Svigermor som lagde maten. Hjorte kjøtt med "høstens" grønnsaker.
Så på ettermiddagen hadde vi nærmeste slekt på kaffe. [var vel 60 stk.. hehe]
Da hadde svigermor,mamma,og bestemødrene til mann bakt alle kakene. Og min konditorbestevenninne laget bryllups kakene.
2 styk. En langpanne marsipankake, og en langpanne sjokoladekake.

Lørdag- Bryllupsfest med venner nesten 60 stk da og.
Hadde skrevet på invitasjonenen at vi serverte alkohol til maten, og sto for blannevann...
Koldbord. Noe hjemmelaget og noe bestilt fra Bunnpris.
Kaker fra dagen før.
Svigerfar hadde laget hjemmelaget bryllups øl, men ingen drakk av det Hehe. Smakte BLÆ..
Kjøpt box brus og øl i sverige. Vin i sverige.[til middag fredag og lørdag]
Svigerfar hadde laget conjak [ble servert fredag og da], gin, og rom. Han betelte for spriten. Så sparte noe der.. Men alle viste jo at de skulle ha med egen drikke egentlig, og ingen sa noe på det... hehe

Fikk veldig mye "skryt" for at det var den beste bryllups festen de hadde vært på siden det ikke var noen sure fulle tanter der*ler*

Mann måtte ha ny dress, kjøpt på tilbud på dressmann til 400 kr :P
Min brudekjole kjøpte jeg av en sydame jeg fant på nett, 1500 kr
Leide ungdomshuset her vi bor, 1500 kr fra torsdag til søndag..
Var hos fotograf. betalte vel 3000-4000 for det.
Drikken i sverige- 2000 kr ca. Var mye igjen etter på
Svigermor hadde vel betalt 600 kr for middagen....
Og vi betalte 600 kr for den maten til koldbord fra bunnpris. Resten av maten var sånn vi "hadde"
Eks laks og sånt.