Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-13, 17:52   #8
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tips til underholdning

Det var tryllekunstner på mannens julebord i fjor. Det ble egentlig bare kleint.

Jeg stemmer for band. Eller stand up, men det koster jo litt for de virkelig flinke, er de ikke det blir det nedtur. Bye og Rønning kan anbefales, de brukte vi på et kundearrangement, men de kostet jo "litt" da.

Vi hadde Great Garlic Girls som underholdning på en jobbfest for ikke så lenge siden, det var knallbra, og overraskende godt mottatt (jeg jobber i en veldig konservativ bransje). Hypnotisør kan være gøy hvis man er sikker på at det er noen der som vil delta som ikke tar seg selv så høytidelig. Jeg for eksempel syns det er gøy og se på, men hadde aldri deltatt selv. Han her har vi hatt på jobben, hysterisk festlig: http://www.torgrimholte.com/FORSIDEN/category164.html

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat