Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-13, 18:01   #5
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Abort etter uke 12

Den eneste jeg kjenner som har søkt abort via nemd, etter uke 12, fikk avslag. Hun tok avslaget veldig tungt, men i dag er hun sjeleglad hun måtte beholde barnet og kunne ikke tenke seg et liv uten.

Nå veit jeg ikke hvordan du har det, bolig, jobb, familiesituasjon etc.

Personlig, syns jeg det bør ligge svært alvorlige grunner bak en abort etter uke 12 - da bør det være fare for mors liv,så stor fare for mors helse at hun blir invalidisert av et svangerskap, eller fosteret bør ha så store skader at det enten ikke er levedyktig, eller vil få en svært dårlig livskvalitet, og funksjonshemmingene være uoverkommelige for familien som helhet.

Når det er sagt, du kan vise til bekkenplager, jeg tviler på at nemda vil si nei.