Vis enkelt innlegg
Gammel 02-05-07, 20:00   #8
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En oppfordring om å komme i god form!

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Selv om du springer som en gaselle i joggesko gjør du neppe det i pumpsene du pynter deg i når du skal ut, og er vi villige til å gå på byen i joggesko og treningstøy slik at vi kan ha en mulighet til å løpe fra en evt. overgriper?

Nei, det går nok ikke fort på høyhælte sko. Men kanskje det er som med selvforsvarskurs, at det hjelper på selvtilliten? At man kanskje lettere tør å ta til motverge dersom man føler man har litt å yte motstand med? Nå har jeg heldigvis ikke vært i den situasjonen, og aner ikke hvordan jeg hadde reagert. Men jeg har ikke mye selvtillit hva gjelder fysisk styrke, så jeg frykter jo at jeg hadde kapitulert veldig fort. Nei æsj, dette er ekkelt å tenke på.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat