Sv: Amazing Race bursdag
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
Det høres gøy ut! Husk baktropp - at en hyggelig voksen passer på dem som sykler langsomst og blir slitne. Det er veldig lite hyggelig å pese og halse etter andre...
Har tenkt på det med baktropp, hvordan vi skal løse det. Vi er bare to voksne, men tenkte å løse det med beskjed om at gruppen må sykle samlet og at ingen får ny oppgave før alle i gruppen er kommet frem. Evt. tidsstraff om de ikke kommer samlet. Det er ikke snakk om lange avstander her, alt går i en retning og lengste strekket er 500 meter.
Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.
Superide, de klarer det helt sikkert - det gjorde våre AmazingRacere. Vi hadde fem oppgaver som de brukte ca. en time på. Jeg tror kanskje at deres Amazing race tar litt lengre tid enn vår, legobygging til slutt tar nok litt lengre tid.
jeg vet ikke hvor godt barna kjenner bursdagsbarnet, men spørsmål om hvor og når hun er født, hvor mange søsken, hva heter foreldrene, hva liker hun å drive med og slik, passer sikkert?
Jeg skal si fra til mannen min at bursdagsideen hans er adoptert - da blir han nok veldig, veldig stolt.
De kjenner hverandre ganske godt, de har gått i samme klasse i 6 år nå og det har ikke vært mye utskiftninger. Har kommet frem til disse spørsmålene nå:
1. Når har XX bursdag?
2. Hvilket engelsk fotballag heier XX på?
3. Hvilket nummer har XX på fotballdrakta?
4. Hvor mange besteforeldre har XX?
Håper bare mange kan komme for det blir superkort varsel