Vis enkelt innlegg
Gammel 21-06-13, 14:55   #18
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommeroppbevaring av barn

Datteren min skal pine seg igjennom fotballskole siste uka før skolestart, i år som i fjor stakkars. Regner egentlig med at de smilene hun hadde plastret rundt fjeset da hun kom hjem på ettermiddagen i fjor bare var enorm lettelse over endelig å ha kommet seg bort fra ballhelvetet hun måtte gjennomleve hver dag. Men jeg tvinger henne avgårde likevel, jeg satte henne tross alt ikke til verden for å tilbringe tid med henne, men for at jeg skulle ha noe jeg kunne skryte av på jobb, og nok en anledning til å flashe den høye utdannelsen og den store formuen min. Noe annet skulle virkelig ta seg ut.