Vis enkelt innlegg
Gammel 24-06-13, 11:54   #13
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken varmepumpe har du?

Vi har den siste du nevner (Toshiba daisekai), men har ikke fått testet den ut vinterstid enda siden huset ikke stod ferdig før nå til våren (den kostet 18 000 inkl. montering). Den har i alle fall varmet godt opp på kalde dager, men i likhet med Neket går jeg tydeligvis for åpne dører/vinduerløsningen i stedet for å komme på at det finnes AC på den også (hadde akkurat satt opp døra da jeg leste dette ). Jeg vet imidlertid at AC-funksjonen virker godt all den tid jeg presterte å nesten lage arktiske tilstander her inne da jeg trykket feil da jeg skulle vaske/pakke ut rett før vi flyttet inn og huset var iskaldt etter å kun ha blitt oppvarmet med en liten vifteovn hele byggeprosessen. Det hadde visst noe for seg å lese bruksanvisningen først, oppdaget jeg

Sist redigert av Odelia : 24-06-13 kl 12:54.
Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat