Vis enkelt innlegg
Gammel 25-06-13, 06:54   #8
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nick - kjønn og andre attributter

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Språket får meg ofte til å lande på hvilket kjønn det er.
Mer det enn nick og avatar, tror jeg.
Men slik som 007 og Maverick hadde nok ledet meg ut i mannetanker om jeg ikke hadde visst bedre, ja.

Ellers så er det en overvekt av kvinner på de forskjellige foreldreforumene. Statistikkmessig, hvis du er i tvil, gå ut i fra at det er en dame.

Språk og sjargong er oftare ein riktigare indikasjon, ja. Det var litt derfor eg begynte å tenke på dette med nick og avatar. Kvinneovervekta er jo med på at eg og antar kvinne, når eg er i tvil. Likevel begynte eg å tenke på dette, og fann ut eg måtte drodle litt rundt det.

Eg las tråden til Daddyandiknowit og begynte å tenke på om dette var ein "mannete" måte å konstruere nick på? Eg har eit inntrykk - basert på fordommar og magekjensje - av at menn oftare lager nick med pappa/daddy. Stemmer det?

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat