Vis enkelt innlegg
Gammel 28-06-13, 12:03   #18
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg er ikke spesielt fan av noen som helst dyr, katter inkludert.
nabolaget vi bor i har stort sett både katter og hunder i hvert hus, og det drites i hytt og pine av begge sortene. Eierne er ikke ivrig i å ta opp etter dyrene sine heller.
Når det gjelder katter som sniker rundt her har vi investert i uendelig med tid å skremme de bort, og nå går de faktisk i stor grad omveier her. En og annen rakker er å driter på singelen her, men det er lenge mellom hver gang.
Da jeg anla en liten potetåker var et par av nabokattene besatt av å gjøre sitt fornødne der, men jeg gjerdet inn og bruker hageslangen til å skremme de vekk når de nærmer seg.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat