Vis enkelt innlegg
Gammel 29-06-13, 15:43   #91
Luvi
En anelse distre

Luvi sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Jeg er (som vanlig) overrasket over den intense katteirritasjonen. Før Internett var jeg lykkelig uvitende over alt kattehatet Der Ute.

Har to katter og overhodet ingen kontroll på hvor de bæsjer& gauler. Jeg trøster meg med at de fanger mus og rotter jevnlig og håper at ikke naboene bærer et intenst, skjult hat mot kattene.

Jeg elsker katter og synes at ethvert hjem burde hatt en katt.

jeg synes også det er litt merkelig at kattene for mange kun er til sjenanse, for jeg vil tro (men ikke påstå) at det ville vært langt fler mus og rotter rundt omkring om det ikke var katter her og der. Fugler derimot burde kattene holdt seg unna. Jeg foretrekker bajs, som jeg forøvrig ikke er plaget med i noen særlig grad her jeg bor nå (og det er mange mange katter her) fremfor gnagere i alle fall, men vi er jo alle forskjellige.

Sist redigert av Luvi : 03-07-13 kl 20:22.
Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat