Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri
Konsulenten, vi bor ikke ved noen felles lekeplass med sandkasse, så om jeg skal plukke opp etter egne katter må jeg rett og slett gå innom hagene til alle naboene i en radius på noen hundre meter og saumfart bedene og buskene deres på daglig basis. Jeg ser for meg at det ville vært til betraktelig sjenanse?
Jeg tror jeg i utgangspunktet sikkert lo når jeg hørte de første intenst irriterte uttalelse om hvor til plage katter er - jeg trodde det var tøys. (jeg har i årevis levd uten katt i huset selv, og har aldri opplevd kattebæsj og lyd fra katt som et problem - jeg har nok ikke luket bedene noe særlig og ikke lagt merke til det og ellers ansett lyd fra katt som like ok som som lyd fra fugl eller hund.) Men nå som jeg skjønner at dette er alvorlig ment, tar jeg det på alvor - men jeg klarer ikke å finne ut hva jeg skal gjøre med det - annet enn å kastrere kattene, noe jeg anser som en selvfølge.
Sist redigert av Pebbles : 29-06-13 kl 17:12.
|