Vis enkelt innlegg
Gammel 30-06-13, 01:48   #171
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

Om man synes det er helt ok at hundeeiere lar dritten ligge igjen, slik det er vanlig i Frankrike feks, så er det i det minste konsekvent.

Men man kan ikke irritere seg over hundedritt og samtidig forsvare at katta si driter naboens hage altså.

Og igjen, jeg synes det er litt spesielt med katter. Jeg kjenner mange mennesker som lever og ånder for hest, og/eller hund, men de måker og plukker også møkk kan man si. Veldig mange katteelskere, selv de som har mange katter, har lite dritt i egen hage. (Og jeg har inntrykk av at selv de største kattefans synes det er kjedelig da katten er syk og har uhell rundt omkring hjemme og slikt..) Jeg vet også om mange som ikke vil ha kasse inne, nettopp fordi de synes det er ekkelt med tiss og bæsj.

En uforstående holdning til at kan noen virkelig plages av min lille snøball ?!? er langt mer provoserende enn møkk på plenen.

For min del blir det litt som at naboene må tåle at ungene mine sykler forbi, og at det kan forekomme litt lyd da de er mange ute, men jeg forventer ikke at de skal synes det er kos om poden og hans aktive små kompiser plutselig spiller fotball i hagen deres. Jeg synes ikke naboene er ufine om de ikke vil ha en haug aktive smågutter rundt ørene da de sitter ute, av samme grunn som jeg alltid har gått unna med ungene da de var små og trasset/løp vilt rundt/skrek i selskaper eller på restaurant.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat