Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-13, 10:38   #8
Drømmedama
keep on dreaming

Drømmedama sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: 100 places that can change your child's life

Jeg elsker storbyer, og jeg synes det er gøy og ganske viktig at vi tar med barna våre dit. Fordi vi bor i en liten, vakker og idyllisk sørlandsby til vanlig og jeg er livredd for at barna mine skal vokse opp og føle at verden utenfor er skummel, fremmed og utenfor deres rekkevidde. Jeg vil at de skal kjenne storbypulsen, se så mange ulike mennesker som finnes, så mange ulike måter å leve på, og jeg unner dem å oppleve at de aller fleste folk er ok overalt.
De eldste våre er 14 og 18 år og har vært mange steder, mens de små på 4 og 6 år har mye å glede seg til. San Fransisco står øverst på ønskelisten vår, tror jeg. Om et par år. Neste år blir det enda en sommer i England, med heftige London og vakre Cambridge.

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat