Vis enkelt innlegg
Gammel 01-07-13, 18:50   #43
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Dra på ferie uten barn i pappapermen?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Jeg synes det er helt merkelig at man velger å legge seg oppi, eller som i denne tråden, synse i vei om hvordan folk velger å legge opp permisjonstida si. Menn har fått disse ukene "tredd over seg" og når det ikke er sånn at enhver familie kan velge selv hvem som skal ha ukene med lønn, må man regne med snekring og gutteturer i permisjonstida.

Fint at du siterer meg da, siden ingen andre i tråden har ment noe om dette. Men alvorlig talt, tredd over seg? Det blir for dumt, altså. Stakkars pappaer som må ha så mange uker permisjon, klart de må snekre og dra på guttetur da.

Forøvrig spurte HI hva folk syntes, og da er det ikke så unaturlig at folk mener noe. Det skjer stadig vekk på FP at folk mener noe, pussig nok.

Hvorom allting er, jeg legger meg ikke borti hva andre gjør, men jeg har lov til å mene noe om det og tenke at det er veldig uaktuelt for meg og min familie, heldigvis.