[Nybygg] Befaring med elektriker -tilvalg
Vi har kjøpt nøkkelferdig bolig som nå skal settes opp, og nå har elektrikeren meldt seg for at vi skal ha befaring ang tilvalg på det elektriske.
Vi har allerede valgt å legge varmekabler i hele første etasje. I tillegg er det inkludert varmekabler på badet i 2. etasje.
Jeg har ikke helt fullstendige opplysninger om hva som er inkludert av stikk, men det følger gjeldende forskrifter og ut fra visningshuset så er det sikkert et fornuftig (men sikkert ikke overflod) antall punkter i huset.
Det følger med belysning under kjøkkenskap, 3 stk utelamper og 16 downlights totalt.
Nå kjente jeg at det ble vanskelig å formulere seg så godt her, men det jeg egentlig lurer på er jo om dere har noen geniale ting som vi MÅ sjekke om er inkludert, evt bestille ekstra?
Det vi allerede har tenkt på er; stikk i carport (til støvsuging, og evt garasjeport), ekstra stikk i stuen oppe slik at vi kan ha tv der.
Mulighetene er jo sikkert ubegrenset viss man ikke involverer økonomien, så bare kjør på med gode forslag!
|