Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-13, 19:11   #6
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Men kjære, vene.

Hvem er dere som kan bestemme at det jeg anser som et problem er en bagatell?
Har dere gått i mine sko og kjent problemene mine med naboenes dyrehold på huden?
Nei tenk, for det har dere ikke.
Jeg forbeholder meg retten til å klage og beklage meg over det som er viktig for meg, og som skaper trøblete situasjoner for meg og mine, og syne det er en veldig ovenfra-og-ned-holdning å bestemme at jeg bitcher og har for lite problemer i hverdagen når jeg anser det for et problem at kattene i nabolaget driter i potetåkeren min, gnur seg oppetter nyvaskede klær, når de pisser i sofaputene ute osv.

Kan dere kanskje opplyse meg om hva som er høyverdige problemer nutildags?

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat