Vis enkelt innlegg
Gammel 02-07-13, 20:46   #252
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Henge dere for all del opp i den rare problemstillingen til noen, og fremstill meg som rar utifra det. Å stoppe tilsnakkenes mennesker fra å krysse hagen sin er noe ganske annet enn å være imot et normalt dyreliv.

Du synes det er et normalt dyreliv. Jeg synes ikke det.

Tamme dyr skal passes på av en ansvarlig eier og ikke være til sjenanse og plage for andre mennesker.
Hadde jeg ønsket å ta ansvar for et dyr hadde jeg vel for søren skaffet meg et selv.
Det som skjer nå er at jeg må ta ansvar i min hage, på min eiendom på mine saker for at ikke kattene (som eies av andre mennesker)skal ødelegge de eller folk i huset skal bli syk.
Hvor galskap er ikke det?
Jeg ønsker at putene min kan ligge ute ubevoktet i 10 minutter.
Jeg ønsker at klesvasken (som i utgangspunktet er nøye regulert pga pollenspredning) skal få henge i fred uten å bli nedpisset til den er tørr.
Jeg ønsker at barnebarnet mitt skal leke i hagen fritt uten å komme innklinet av illeluktende kattedrit.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat