Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-13, 08:52   #306
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Jeg må si at jeg faktisk er genuint forundret over de av dere som nekter å forstå at deres eller andres kattehold kan være et problem og som mener at mitt og flere andreskqtteproblem skyldes at vi er så himla bortskjemt. Jeg synes det er rimelig spesielt å hevde at msn skal slutte å syte. Jeg synes også det er et forunderlig sammentreff at alle som mener at vi bare må leve med katteskit, kattetiss, uinviterte kattegjester i huset og kattehår i utemøblene, har katt selv.

Jeg er ingen katte- eller dyrehater. Jeg synes det er givende å være med dyr og har hatt både hund og hest i mange år. Jeg synes katter er kule og morsomme og vakre. Men utegående katter er til sjenanse her vi bor. Og jeg skrev HI fordi jeg ønsket å vite hva slags holdninger katteeierne på FP har til katteholdet sitt, og det har jeg jo fått svar på.

Forøvrig vil jeg si at det ikke bare er fordi man er en bortskjemt borger i verdens rikeste land at man reagerer. Noen mennesker har store allergiplager. For andre kan det være viktig å ikke bli smittet av toxoplasmose.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat