Vis enkelt innlegg
Gammel 03-07-13, 10:47   #319
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinnoff - katter og løsgjengeri

Opprinnelig lagt inn av Zoë, her.

Esme: visst kan man irritere seg over små ting og mellomstore ting. For meg er det likevel viktig og hensiktsmessig at den følelsesmessige intensiteten står i forhold til tematikken. Hvis ikke, så står misforholdet i veien for budskapet.

Pøbelsara: Jeg er ikke sikker på hvorfor du sier at katteeiere ikke viser forståelse? Blir det ikke sagt om og in igjen at man har forståelse for at katter er til plage og at det er leit, også diskuteres det måter å finne løsninger på?

Men hva vet du om intensiteten jeg har når jeg peller kattemøkk? Jeg sukker tungt liksom og plukker det opp. Jeg skremmer heller ikke katta som har gjort det. Det er en fiksjon inne i hodet ditt at alle som skriver her er så rasende på katta.

Derimot er jeg helt over holdningene til en del av katteeierene i denne tråden.