Vis enkelt innlegg
Gammel 05-07-13, 10:02   #10
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Dyreparken dag 1 og dag 2, Badeland osv.

Dyreparken er stor og med kun to dager ville jeg nok ha droppet badeland. Er dere mange vil mitt største tips være å avklare forventninger og ønsker på forhånd: Hva er viktig for hver av dere, hvilke dyr ønsker dere å se osv? Lage en liten plan rett og slett.

En annen ting om villmarka; om dere går gjennom villmarka en liten halvtime FØR mating vil dere ha en litt større sjanse enn ellers til å se dyrene; de kommer frem fordi det nærmer seg mating og så har det enda ikke blitt stappfullt av folk - fungerer kanskje best i lavsesong men verdt forsøket.

Spisestedene har jeg ikke forsøkt på flere år etter å ha vært uheldig der tidligere(sur mat osv), men jeg tror den har blitt en god del bedre siste årene. Siden vi bor i nærheten og aldri er der fulle dager tar vi bare med niste, og det kan sikkert være lurt det å ta med niste for iallfall ett måltid. Jeg hadde nok spurt på hotellet om det gikk an å få smurt med litt niste, som regel går det i orden mot en liten ekstra sum.