Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-13, 10:20   #46
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Enorme mengder Tupperware, blir det brukt?!

Jeg har bare en sånn stor Kitchen Chef eller hva den heter, en blå bolle med kniv og lokk med sveiv, som jeg kan hakke grønnsaker og diverse i. Følger med visp og.
Jeg synes ikke den er bra til å hakke harde ting som løk og lignende i, men jeg bruker den mye til å jevne flytende greier (feks. tomater på boks som skal jevnes helt, dressinger, vispe krem, ostekremglasurer osv).

Ellers har jeg ikke noe, tror jeg. Synes de som har mye de vil bli kvitt, kan legge det ut i en salgstråd her inne.