Ja det er ganske irriterendes med folk som ikke møter. Og hjelpes, jeg snakker ikke om de som ikke kan en gang iblandt, eller de gamle sjelene som har nok med å holde seg på bena. Men vi er de samme som møter opp hver bidige gang. De er oss 3 fra styret, ett ungt par og en ungkar. Også har vi to til som møte opp når de kan. Resten, vel de trekker for gardinene og later som de ikke er hjemme. Syns jo dugnadene stort sett er kjekk, man blir kjent med naboene og kan skravle litt. Men det er nok mange som ikke er enig med meg der i borettslaget skjønner jeg. Vi har de siste gangene kjøpt inn pizza og kost oss halveis, og det har vært grådig kjekt. Men jeg kjenner irritasjonen på de som kronisk ikke møter opp, og som kommer med tidenes mest elendige unskyldninger. Feks en nabo som aldri har vært på dugnad, unskyldningen er stort sett at hun har ungene. Unene er ikke unger 8år for å si det sånn. Og jeg har nå selv både 5 og 8åringen min innimellom og da sitter de enten inne å ser film om det er grådig dårlig vær, ellers er de med ut og leker. De syns bare det er kjekt.