Tråd: Barnevakt
Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-13, 22:21   #25
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Barnevakt

Opprinnelig lagt inn av Heddamor, her.

Vi spør av og til, ved f.eks foreldremøter og slikt. Greia er at jeg godt kunne tenke meg en helgetur alene med mannen. Han vil ikke spørre om barnevakt for han vil ikke sende dem til noen som egentlig ikke vil ha dem (for hvis de ville hatt dem på overnatting, ville de ha bedt om å få ha dem hos seg bare fordi de hadde lyst, men de tar aldri noe initiativ til noe slikt).

Jeg synes det er tull av han å anta noe slikt.
Jeg er som sagt bestemor og kan godt finne på å be om å få ha barnebarnet noen timer her eller der, men forventer virkelig at om foreldrene har planer der de ønsker barnevakt så skal de spørre oss om vi har mulighet på det tidspunktet.
Det handler ikke om at jeg ikke vil ha barnebarnet en helg, men at jeg ønsker at de skal spørre om det passer da, og at jeg ikke er synsk ifht når jeg er ønsket som barnevakt.

Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat