Vis enkelt innlegg
Gammel 08-07-13, 20:50   #1
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ok, jeg skal våge meg ut på buksejakt

Jeg hater å handle klær og jeg HATER å handle bukser. Å gå gjennom 10-20 par med ting som får meg til å se ut som ei ku, i et prøverom med skarpt lys - det er nærmest uutholdelig.

Men jeg må innse at en jobbukse og ett par jeans rett og slett ikke er nok...

Så for å gjøre dette mindre grufullt: har dere noen tips til hvor man skal lete? Butikker og merker?

Jeg er slank, type str. 38, lang, men tydeligvis altfor kraftige lår for for eksempel H&M. Og jeg har en rund rumpe. Ganske langt liv, altså fra lysken til midjen, så jeg bør ha bukser med høyt liv. Det er også bra for muffinstoppen.