Vis enkelt innlegg
Gammel 09-07-13, 20:04   #21
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kutyme fellesvaskeri

Ja, faktisk, nummer to har minimalt med grunn til å bli sur av seg selv, det er jo absolutt ens egen feil om man venter en halvtime.

Årsaken til at jeg tenkte at nummer 1 kunne bli sint er at jeg har blitt det selv. Dog da ikke i et slikt scenarie som dette ble beskrevet som, rent i en kurv forran maskinen, min fellesvaskeritid skriver seg fra studeietiden, hvor det på studenthjemmet var vaskerom, ingen "min tid" men førstemann til mølla, og det er greit (Jeg sto opp tidlig på søndag og kunne vaske mens ingen andre var interessert i det, så det var stort sett bare ledige maskiner...) men, den gangen jeg kom litt etter at maskina var ferdig (ikke lenge, slett ikke en halvtime) og klærene måtte vaskes på nytt fordi de var slengt oppå maskina, hvor der var nok såpesøl i pulver og flytende nok til tre vaskemaskiner, ja, da ble jeg sur. DET er "tuklet med klærene mine". Lagt dem i ren kurv forran maskina, det er jo normal kotyme det.