Sv: Hvordan er Stena Saga (Oslo-Fredrikshavn)?
Frederikshavn er absolutt veldig mye koseligere enn Kiel.
Ang pris, vel vi fikk gratistur. Spiste middag før vi dro hjemmefra, tok en pølse på kvelden før vi la oss. Frokost på lugaren med medbragt polarbrød og syltetøy (på spruteflaske) og pizza i Forza på vei hjem. I tillegg skeiet vi ut med popcorn, brus og polkagrisstang til showet på kvelden. Ingen led noen nød, alle fornøyd og Stena Line tjente ikke overvettes mye på oss. Med det lille vi kjøpte av godis i taxfree så kostet hele turen for oss 4 den nette sum av kr 662! Jeg regner med de fleste vil bruke en del mer da selvfølgelig, men det må ikke være dyrt. Og om det føles som kjipt kommer an på hvilke forventninger man har på forhånd.
Min dårligste båtopplevelse var for øvrig med DFDS der veldig mange levde opp til DritaFull før DrøbakSundet-navnet. Trodde vi hadde fin lugar høyt i båten...rett under diskoteket! Og den syntes jeg var slitt og hadde dårlg opplegg for barna (i 2009). Men igjen, da hadde jeg høyere forventninger, så det kan godt hende at det hadde vært bedre om jeg hadde reist igjen i dag.