Vis enkelt innlegg
Gammel 14-07-13, 20:13   #2
shute
prokrastinator

shute sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bekkenløsning/bekkenplager

Tja, forsinke og forsinke. Jeg er 35 uker med nummer to og fremdeles ikke verre enn at jeg har en del krykkedager, men ingen rullestol. Det er ikke verre - til dels bedre - denne gangen enn i sist svangerskap, men jeg har vel også vært enormt mye forsiktigere. Jobb og slikt har vært uaktuelt i lange tider og jeg blir seriøst dårlig når jeg prøver meg på ting som å gå mer enn tredve meter, sitte rett opp og ned, sitte i bil over litt tid og sånn.

...men jeg opplever å ha positivt utbytte av både manuellterapeut, slyngetrening, til dels kiropraktor (får låsninger av å spenne meg på grunn av løsningen), bekkenbelte, krykker og sånn diger pute i senga til å ha mellom bein/langs kroppen. De på fysikalsk medisin på Ullevål gikk gjennom øvelsene og opplegget til manuellterapeuten min og gikk god for at det var veldokumentert da de satte bekkenleddsyndromdiagnosen, og jeg har i hvert fall ikke opplevd forverring av det.