Vis enkelt innlegg
Gammel 20-07-13, 22:01   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Livet på Aasheim

Jada, her er det vist både det eine og det andre.

Påskekyllingane er blitt store og viste seg å vera 2 haner og 3 høner. Den eine hanen reiser snart til dei evige jaktmarker. Når me kjem til august kan me begynne å vente på dei første egga.

Englandskyllingane begynner og å vekse til.

Av dei 7 eg har no, så har eg sett ein hane. Det er jo lov å håpe at det berre blir med den hanen.

Dei siste som er kommen er desse 9 skjønne Maran kyllingane. Me kjøpte 6 og fekk 3 ekstra. Me var godt nøgd med den handelen.

Og så har me kaninane til mellomste jenta vår.
Pelle

Sofia

Og så må me ikkje gløyma Hercules. Fine kattepusen vår.

Og for dei som trudde det stoppa her, så gjer det ikkje heilt det. Eg har bestilt nokre fleire høns som me skal henta i byrjinga av august og i tillegg ligg eg i forhandlingar om nokre dverg høner.
Eg trur me har ein vaktel eller to her og, men dei har dessverre rømt og dei gjer eg no opp.