Vis enkelt innlegg
Gammel 06-10-06, 22:01   #3
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ja ja, da er det nye statsbudsjettet klart!

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Eks. 2: Vi skal innføre et varmt skolemåltid. Dette ble senere redusert til å bare gjelde frukt og grønt. Det tok tre måneder før emballasjeavgiften økte slik at skolemelken vi betaler for selv økte med over 30%

AP gikk ikke til valg på å innføre et varmt skolemåltid, de var for en prøveordning med frukt og grønt. Det var SV som ønsket dette. Synes ikke det du henviser til er et løftebrudd. I et regjeringssamarbeid får man selvsagt ikke gjennom alle sakene sine.

Vi har alle våre visjoner og planer. Klarer du å nå alle målene dine? Klarer du å leve det såkalte "drømmelivet"? (Jeg snakker ikke til deg alene nå altså Nenne. ) Det blir ryddig for meg at de ulike politiske partiene synliggjør det de anser som "drømmesamfunnet", og hva de ønsker å jobbe imot. Jeg forventer ikke at de skal oppnå målene på null komma niks. For tiden får jo ingen regjering sitte så lenge, at de ikke får jobbet mot langsiktige mål. Dette skaper politisk "ustabilitet" har jeg inntrykk av.

Jeg synes folk må være litt mer overbærende med politikere. Uansett om de tilhører høyre, midre eller venstre fløy. Selvsagt skal vi pese dem i forhold til valgløfter, men jeg synes det går litt langt innimellom. Politikk er ikke bare enkelt. Akkurat som livet ikke bare er enkelt.