Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-13, 02:19   #55
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Men altså, jeg la inn et mål under puppene på 68, og fikk foreslått 60 ( )DD ( :lersåjeggriner: ). Det henger jo overhodet ikke på greip? Jeg bruker 70a-b,og det sitter fint. Hvorfor skal man ha str 60 når man måler nærmere 70? Har de annen strikk enn billig-BH-ene?

Opprinnelig lagt inn av Bluen, her.

Jeg er for øvrig målt til 65B eller deromkring (og anbefalt luftputeinnlegg ) hos Change. Fortsatt har jeg til gode å finne en modell der som faktisk passer. Hos LaLina hadde de aldri sett noe så puslete, tror jeg, de hadde i alle fall ingenting som passet. i kjedebutikkene, derimot, er det ingen problemer - billig og greit med tanke på fargeutvalg.

Jeg tror du må ha vært veldig uheldig med hjelpen du har fått.
Min søster brukte også 70 a-b, men etter god hjelp og veiledning på Change og Netty endte hun opp med 65 C. Jeg vet at du er veldig skeptisk til dyre BH-er og butikker, men hun ble i alle fall veldig mye finere i både kjoler og bluser etter at hun fikk god hjelp til valg av BH for å få frem den flotte figuren sin best mulig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat