Sv: Hvordan sitter en "riktig" BH?
Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.
(Og selvfølgelig kan man jo også finne på å la seg provosere av reklameplakatene om "how to find your beautiful, full figure and be a true woman and bladibladibla".)
Man kan ikke gjøre alle tillags.
Det er klart man ikke trenger BH-er som passer i minste detalj dersom man ikke har noe å støtte (enten fordi det "støtter seg selv" eller fordi det ikke er noe særlig der). Har man en del som henger, enten det nå er stort eller smått, er det jo fint å finne noe som gjør at klærne sitter penere og man føler seg mer vel (uten å ty til kirurgi). Selv om jeg ikke akkurat har et gigantisk "rack" har det stor betydning for meg. Om jeg bare bommer litt på størrelsen risikerer jeg "dobbelt-pupper", vonde spiler her og der, eller plass til et par ekstra sokker, alt ettersom. (Det minner meg på at jeg har et par bomkjøp til salgs som jeg må legge ut på markedsplassen! ) Det er ikke noe poeng for meg å ha større cup-størrelse, det er litt kuriøst egentlig, at noe som vanligvis ville vært en C i en HM-BH som ellers ikke passer rundt, blir til en E i en BH som faktisk passer. Bare for å understreke at bokstaver lenger ut i alfabetet ikke nødvendigvis betyr melon-størrelser.