Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-13, 23:08   #51
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff: Hvordan ser du for deg å bo når barna flytter ut?

Jeg har tenkt å bo her til de tvinger meg ut og inn på gamlehjemmet over jordet. Noen vil sikkert synes 280 kvadrat hus er litt stort for to personer, men foreløpig har vi så små barn at det er mannen og jeg som bruker mesteparten av det, og jeg synes det er temmelig passe... Jeg liker å kunne trekke meg tilbake for meg sjøl ved behov, det kommer jeg fortsatt til å kunne når ungene er større, og når de flytter ut, så blir vel rommene brukt omtrent som i dag, men med garderobe på minstemanns rom. Jeg vil gjerne ha sengeplass til gjester, mannens hobby tar opp 30 kvadratmeter aleine, beliggenheten og nærmiljøet er perfekt, og så har huset hage. Det tar tid og penger å anlegge en hage man er noenlunde fornøyd med, så jeg holder nok på med den enda om førti år, vil jeg tro.

Sist redigert av Matilda : 29-07-13 kl 00:14.
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat