Vis enkelt innlegg
Gammel 28-07-13, 23:42   #10
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Omaggio-vase, hvilken?

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Jeg har den svarte maken til bildet og den er bare vakker. Den har stått fremme med og uten blomster i to år, for jeg greier ikke sette den i et skap når jeg ikke har blomster i den. Jeg har to av de små også, en i gul og en i svart og lilla, og ønsker meg en rød og en sånn kjempestor i svart. De er så fine.

Hvilken svart? Den som Teflona linker til?

Jeg tror det blir svart, selv om jeg ble lykkelig av den gule. Den svarte passer imidlertid perfekt inn hos oss. Men jeg greier ikke bestemme meg for om det er finest med mange eller færre striper. Altså tette stiper eller ikke.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat