Vis enkelt innlegg
Gammel 29-07-13, 21:51   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

House (mulig spoiler, usikker) nøsting

Jeg fulgt da altså med House på NRK3, men så sviktet serieopptaket meg hvilket resulterte i at to - 2 - episoder forbigikk i stillhet, og jeg fant ut at, håkkei, da må jeg laste ned eller kjøpe på Platekompaniet elns.

Men jeg vet ikke noe om sesong, hva, hvordan eller om den i det hele tatt har kommet ut på DVD enda. Eller er DVD veldig 2010? :knirk: Den siste episoden jeg fikk med meg handlet om Wilsons kjærestes død, noe på en buss og House som var redd for Wilsons reprimande.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat