Vis enkelt innlegg
Gammel 30-07-13, 10:51   #18
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spredning av nakenbilder

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Tja. Njei. Jeg synes det virker ganske åpenbart ulovlig å spre private nakenbilder av noen selv om man ikke vet hvem det var som stjal dem i første instans, med mindre personen som eier bildene faktisk har sagt at det er lov å spre dem.

Hvis man setter det som en forutsetning at de som spredde bildene mente at Conradi selv hadde lekket dem (NB! Jeg sier ikke at bildene var lekket, jeg sier at mange mente at bildene var lekket), så synes jeg ikke det er rart at de vurderte den saken som anderledes enn Høyre saken.

(Mulig jeg misforstår hva du spør om. For jeg oppfatter i HI at du spør hvorfor sakene vurderes forskjellig, ikke om de faktisk og reellt sett er forskjellige)

(Sånn for min egen del kan jeg jo si at jeg ikke har sett hverken bildene som Høyre politikeren har lagt ut, nakenbilder av Kåre Conradi eller Rune Rudberg. Angående den siste leste jeg nå en litt morsom kommentar da jeg googlet: Noe ala: Det er ingen som mener at Rune Rudberg har lekket bildene av seg selv. Den synes jeg var litt vittig.)

Sist redigert av him : 30-07-13 kl 10:52. Årsak: uthevet: vurderes og er
him er ikke aktiv   Svar med sitat