Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-13, 08:13   #8
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.925
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen andre småbarnsforeldre som er bosatt på Gran Canaria?:)

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Je ar hørt at det har vært store konflikter blant de ansatte og ledelsen på den norske skolen, men det kan jo være at det har løst seg.

Det har løst seg veldig bra. Det var i fjor før sommerferien det var en del tull, men det skoleåret som var i fjor var veldig bra i alle fall.

Ja, det er mye fyll blandt foreldre og mange unge barn som skeier ut der nede blandt de som går på ungdomskolen. Så skal en bo der nede så ville jeg gjort det mens ungene går i barnehagen eller barneskolen. Venninnen min ville aldri bodd der nede når jenta hennes var 14-17 år i alle fall. Men det er kjempeflott og bo der nede, men jeg så bare de gangene jeg var på besøk der nede så hadde vi gjerne en kveld ute i Puerto Rico i løpet av uka jeg var der alle gangene, og da traff venninnen min bestandig flere av foreldrene på skolen selv om vi var ute midt i uka. Og det var også flere unger på skolen som ble hentet hjem til Norge av barnevernet i løpet av skoleåret. Men det er en flott opplevelse og bo der, og med barnehagebarn hadde jeg ikke nølt engang om en hadde muligheten til å ta et år der nede. Har en unger på barneskolen der nede så skal en tenke på at det finner ikke noe sfo der, så en er avhengig av at en av foreldrene er hjemme på dagtid siden skolen slutter til veldig forskjellige tidspunkter hver dag og skoleveien er farlig enten en må gå over fjellet eller langs veien, så de fleste blir kjørt til og fra skolen. Venninnen min har også bodd i Spania tidligere ett år, men da med så små unger at de ikke gikk hverken på skolen eller i barnehagen. Da føler en seg fort veldig ensom der nede, for det er gjennom at ungene går på skole og barnehage at en blir kjent med andre voksne. Men i forhold til praktiske ting så er det ofte vanskelig om en ikke kan skikkelig spansk.


Sist redigert av Elisabet : 31-07-13 kl 08:37.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat