Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-07, 22:26   #24
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Tips til billig bryllup?

Vi hadde bryllup på størrelse med det dere planlegger og det kom på ca 16.000 inkl. alt.
Kjole kjøpe jeg på en noe utypisk butikk og den kosta meg kun 1400,- (skikkelig brudekjole, men ganske enkel) Sko kjøpte jeg på vanlig skobutikk og de er ikke i silke, men hvite.
Brukte litt penger på frisør og sminke ca 1500,- Har du ei venninne som er flink med slikt er det jo endel å spare !
Venner plukket hvitveis og eføy til bordene.
På høsten er det jo masse flotte farger å bruke som tema i naturen. Du kan bruke reinfall med nydelig gulorange og fagerknoppurt i mørk lilla, eller hva med modne kornaks ? Var i bryllup seint i august hvor kirken var pyntet med store rugaks tror jeg det var, enkelt og flott.
Lokaler leide vi av bekjente for 1500,- inkl. vask og de satte klar bordene. Venner og familie pyntet der sammen med oss kvelden før.
Koldtbord fra Meny.
Brudebuketten laget et gammel mann jeg kjenner som har blomsterbutikk, og den kom på 600,- levert helt nylaget til meg hos frisøren.
Vi hadde ingen ekstra blomster eller slikt i kirken.
Innbydelser, kirkeporgram og takkekort laget vi selv.
Mannen bruke en dress han hadde fra før, men leide silkevest og skjerf hos en brudesalong for en billig penge.
Svigermor bakte 3etg. bryllupskake og leide stativ til denne hos lokal baker.
Kollerger fra jobben bakte diverse kaker rett og slett fordi de hadde lyst
Svigerforeldrene mine spanderte Champagne, og øl til maten.
Min mors mann er fotograf og tok bilder for oss.

Vi var kjempefornyøde med bryllupet vårt, etter mange år sammen og barn var dette akkurat passe høytidlig og veldig koselig.
Mormor bidro med en klekkelig sum for å dekke utgiftene i ren glede over at vi endelig skulle gifte oss

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat