Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-07, 22:37   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Irmas kokebok (med bilder)

Jeg er imponert over dere. Nå har jeg skrevet ut en liten haug, og det er jo bare så lekre sider. Nå skal noen ting testes ut. Jeg savner stort bilde i oppskriften til brødsalaten din Tinetoff. Oppskriftene ser så fine ut når det er stort bilde på utskriften. Men nå klipper og limer jeg litt så blir et bra.

Også sitter jeg og lurer på hvorfor jeg ga bort leirgryta mi til loppemarket i fjor. Hadde ikke brukt den på 8 år, men nå kunne jeg jo fått brukt den.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat