Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-13, 21:32   #28
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Netflix-/streamingtjenestebrukere - ser du mindre på tradisjonell TV?

Lenge siden jeg så trad tv. Aldri likt at noen skulle bestemme når jeg skal se hva på tv. Så alltid brukt opptaksfunksjonen på vcr (dere vet sånn gigantisk kassett ), mediapc, pvr samt streaming. Mannen kan switche en gang i blant. Barna ser endel trad tv, men bruker endel streaming/Netflix/Viaplay også. Spesielt de kveldene de får sitte med nettbrettene sine i sengen.

Dessverre savner jeg mediapc hvor jeg kunne sette inn søkeord, og så tok den opp f.eks. alt som hadde med Austen (britiske periodedrama) med i tittel og definisjon. Pvr er langt etter på endel slike funksjoner. Så jeg går ofte glipp av program jeg skulle ønske å se. Samt hvis serieopptakene min endrer sendetidspunkt. Slikt oppdager jeg ikke før det har gått langt om lenge, og skaden har skjedd.

Og selv om dette handler om tv så må jeg bare si at det er et enormt stort savn at Lovefilm har lagt ned driften her til lands. For oss som ser mye film, så blir underholdningsbudsjettet skyhøyt mot for å ha abonnement på Lovefilm med tre filmer i slengen (ca 12 filmer i mnd).