Vis enkelt innlegg
Gammel 31-07-13, 21:48   #2
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.942
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunost/prim-liknende på noe annet enn melk? - og andre melkefrie kalsiumkilder

mandelmelk! (usøtet)
du får kjøpt det i helsekost, men du kan lage det selv også. Mandler inneholder kalsium. Og det er godt.

Og sesamfrø, det inneholder kalsium og du får sesamfrøpasta (pålegg) som smaker.... interessant på helsekost. Det kan hende det framstår som likt nok prim (som jeg ikke liker, så jeg aner ikke) at det tolereres?
Mandelsmør kanskje også.

Aner ikke hvor mye du må spise for å få i deg nok da, lillegutt får kalsiumtilskudd i tillegg så jeg har ikke så stort fokus på det.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat