Vis enkelt innlegg
Gammel 03-05-07, 22:47   #70
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Det er bare å innrømme det...

Åh... Grand Prix ja. Det har liksom dabbet litt av for meg de siste årene, men kanskje vi kan få opp GP-stemningen her på FP? Jeg er en sånn psyko-GP-babe som i mange år har sittet og gitt hver enkelt poengsum, i sånne poengtabeller fra avisen. Skjønner ikke hvorfor søstra mi og andre alltid har ledd av meg. Hvordan skal man ellers huske hva som er "bra" og dårlig når poengene deles ut?

Jeg har en del GP-sanger på hjernen fra barneskolealder. Men jeg tør ikke gjengi dem, for jeg aner ikke hvordan uttalen egentlig skulle være. Det er tross alt ikke mye språkkompetanse jeg hadde som syvåring. Men Herreys sine gyldne skor glemmer jeg ikke da. Jeg og søstra mi låste oss inne på do i frådende sinne da vi var i Sverige, men ikke fikk gå på Herreys konsert husker jeg.