Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 10:38   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Brunost/prim-liknende på noe annet enn melk? - og andre melkefrie kalsiumkilder

Nei, den smakte som sukker med litt mer sukker på. Og ørlite karamell. Ungene har aldri vært glade i verken prim eller brunost da, så jeg skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gadd å prøve. Men jeg må jo veganisere alt, så det var mest fordi jeg var nysgjerrig. Men det går jo an å prøve, jeg vet om ei som lager den på jevnlig basis fordi sønnen digger den.