Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 11:48   #36
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skal jeg ta hull i ørene?

Opprinnelig lagt inn av Sokk, her.

Men hvis man har sånne halv-gjengrodde hull, som aldri gror helt men som av og til blir litt betente og litt verk kan klemmes ut (:deler:) - er det håp om at de kan stikkes opp på noe vis, eller risikerer jeg hull med flere utganger eller andre uhumskheter?

Jeg hadde det sånn på det ene øret i mange år. Det grodde halvveis igjen mellom hver gang jeg brukte ørepynt, og det verket når jeg hadde noe i. Aldri i det andre øret, kun dette. Jeg gikk til frisøren og stakk det opp igjen og satte i allergifrie dobber (diamanter, veldig fine) og har hatt dem i siden uten å ta dem ut, nå merker jeg ingenting.