Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 13:53   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er det ikke vanlig å sende "takkeSMS" dagen derpå lenger?

Jeg tror ikke det er vanlig. De færreste jeg kjenner gjør det. Noen gsnger savner jeg det. Jeg prøver å gjøre det selv, men ikke ved alle anledninger. Jeg har ikke kommet på å gjøre det etter en barnebursdag, det må jeg innrømme.

Moren min pleier å gjøre det. Men hun ringer vel som regel. Jeg er ogsåopplært til å ha med noe i selskaper og på besøk (ikke alltid, men f.eks. på en middag om kvelden etc), men det er det svært få av mine bekjente som driver med. Jeg synes det er utrolig hyggelig.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat