Vis enkelt innlegg
Gammel 01-08-13, 14:49   #13
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikk og bruk når man har mottatt gaver man ikke kan bruke

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Jeg er enig. Det går an å si at det ikke fikk plass, eller at du hadde noe fra før - eller er det helt åpenbart at det ikke stemmer?

Jeg tar ikke noe for å lempe litt på sannheten for å spare noen følelser, altså.

De vet at det ikke stemmer, fordi jeg ønsket meg ting til badet og trodde det var rimelig safe å gjøre det fra nettopp disse. Den ene tingen er helt for stor, så det er greit. De andre får plass, men jeg kommer ikke til å bruke det.

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Hvis dette er en nær relasjon, så kjenner vedkommende deg jo. De vet vel at ingenting du setter fram, er tilfeldig? («Du vet jo hvordan jeg er, det ble ikke helt riktig med sånnogsånn, så jeg solgte den, og SEEE dette elvisflamingotannglasset som jeg har drømt om hele mitt liv!» )

De kjenner meg veldig godt, derfor syns jeg det er litt rart at de har kjøpt dette. Det er riktig farge, men det er det. Men de var veldig glade for at de hadde funnet alt dette (i riktig farge!), og da syns jeg det er litt ekstra leit å være så vrang.

(I dag prøvde jeg å finne noen japanske kitschy tannglass, faktisk.)

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat